Постачання газу

Ми забезпечуємо наших клієнтів необхідним обсягом природного газу. Ми зацікавлені в успіху кожного нашого партнера та знаємо як організувати взаємовигідну співпрацю. Ми цінуємо кожного нашого клієнту незалежно від обсягів та сфери діяльності.

Iнформація для споживачів

Способи та порядок досудового вирішення спорів

Усі спірні питання, що виникають між Споживачем та ТОВ «ВІМК (далі – Постачальник) щодо тлумачення та застосування Договору постачання природного газу або у зв’язку з ним, якості постачання природного газу, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії між Постачальником та Споживачем, вирішуються шляхом проведення переговорів у справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язується розглянути всі скарги, отримані від Споживачів і протягом одного місяця повідомити про їх розгляд.

У випадку недосягнення згоди шляхом проведення переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.

Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:

1) доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;

2) дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;

3) якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;

4) інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.

Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, а також між суб’єктами управління об’єктами державної власності, що використовуються у процесі провадження діяльності з транспортування та/або зберігання природного газу, передачі електричної енергії, оператором системи передачі електричної енергії, оператором газотранспортної системи та/або оператором газосховищ, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.

Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.

До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки.

Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.

За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:

1) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;

2) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;

3) накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;

4) припинення розгляду звернення заявника.

Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку.

Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.

Особа, відповідальна за врегулювання спорів

Провідний фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку природного газу – Онищенко Марія Вадимівна

 

Адреса:
54002, м. Миколаїв, вул. Мала Морська, буд. 108/5, офіс 526
04116, м. Київ, вул. Старокиївська, буд. 10, літера Г, перший поверх

Тел.: +38 067 995 08 92; + 38 068 808 50 85

Email: gas@vimk.com.ua

Режим роботи: Пн – Пт: 09:00 – 18:00; перерва: 13:00 – 14:00; Сб – Нд: вихідні